Kære EVA SCOTT skincare følgere.

Jeg har ikke været aktiv her på bloggen, men vil forsøge at opdatere oftere. Du kan følge min instagramprofil @evascottskincare hvor jeg poster - næsten - dagligt.

LIDT NYT...
Eller dvs. MEGET NYT. Jeg er pr. 1/9 2019 gået 100% selvstændig som kosmetolog og sagt endegyldigt farvel til lægesekretærjobbet efter 25 år. Tiden var til at komme videre, og har aldrig jublet ved valg af den profession, som egentlig blot var en tilfældighed. Men min erfaring, vedr. hudens anatomi og behandlingsmuligheder, kan jeg med fordel bruge nu i mit "nye" erhverv.
Jeg har nu åbnet min egen lille klinik i et gammelt københavnsk sidehus i Gothersgade 54. Min klinik består af to små rum og er en hyggelig, ret lyserød, men klinisk, lille oase, gemt væk fra det pulserende Gothersgade.
Jeg er lykkelig ved at være selvstændig og lave noget jeg virkeligt elsker, og det er, kære klienter...at behandle Jeres hud, vejlede og lytte til Jeres ønsker.

Jeg har fået flere nye behandlinger, som jeg vil skrive yderligere om i den kommende tid.

Hvis du ikke kan vente, indtil jeg følger op på nyhederne, så check ud hvad jeg har "på menukortet", og gå til min bookingside https://evascottskincare.klikbook.dk

Jeg har fået et stort udvalg af New Yorker brandet Mario Badescu, LA brandet iS Clinical samt det lækre spanske spa- og kosmetologbehandler brand Ainhoa. Derudover har jeg et lækkert udvalg af produkter og især sheetmasker fra Korea, Japan og New York.

Du er altid velkommen til at kontakte mig enten pr. mail evascottskincare@hotmail.com eller på tlf. 53695324.

Diskretion, tryghed, professionalitet er nogle af de ting, jeg vægter højest ift. mine klienter, og DU ER VELKOMMEN.

Allerbedste hilsener

Eva Elisabeth Scott


Kommentarer

Populære opslag