velkommen til dig

Velkommen til min side EVA SCOTT skincare.

Jeg er uddannet kosmetolog fra ultimo marts 2019, og glæder mig kolossalt meget, til endeligt at arbejde med kosmetologien. Jeg vil tilbyde ansigtsbehandlinger, voksning, manicure, pedicure og makeup.

Lidt om mig: Jeg er bosiddende i Kbh. K med min familie. Arbejder sideløbende med min uddannelse, som plastikkirurgisk lægesekretær. Jeg har som lægesekretær, arbejdet i dette univers i mange år på hhv, Erichsens Privathospital og aktuelt på Amalieklinikken.

Udover dette er jeg, af hjertet, billedkunstner og dette arbejder jeg fortsat med, da det er en essentiel del af mig. Jeg maler, fotograferer og laver skulpturer og keramik, og har i mange år udstillet mine værker.

Jeg er meget visuel, og elsker at skabe, se forandringer og forbedringer, og dette kan jeg bidrage med både via kunsten og kosmetologien.

Som en start vil jeg dele klinik med andre behandlere, og på sigt, åbne min egen lille klinik i København K.
Endvidere vil jeg 1-2 gange pr. måned være en del af et yoga/skin care event hos GetStrong Studios i Stenløse. Læs mere her: https://www.getstrong.dk/evascott-skincare-d-23-februar/

Bedste hilsener
Eva Elisabeth Scott

Indtil jeg er udlært, ultimo marts 2019, tilbyder jeg elevbehandlinger til halv pris.

Kontakt mig på evascottskincare@hotmail.com og følg mig på @evascottskincare på instagram samt på min facebookside EVA SCOTT skincare.

Kommentarer

Populære opslag